دلنوشته من به عشقم

وبلاگی برای تمام عاشقا اول از همه عشق خودم سعید

  

 

سلام به همه ی دوستان از جمله تنها عشق همیشگیم سعید اینجا اومدم تا از

 

 

  دلتنگیام تا از حرفای دلم بگم بگم که......

سعیدم دوستت دارم تا نفس میکشم

       

 



نظرات شما عزیزان:

یلدا
ساعت11:06---21 تير 1392
جالبه ه ه ه ه ه

.....
ساعت17:52---9 تير 1392
واقعا قشنگ بود

yaser
ساعت19:04---1 تير 1392
سلام وبلاگت انصافا خیلی خوب بود استفاده کردم از مطالبت می خواستم بیای با هم بلینکیم یه سری به سایت من بزن و ادرست را ثبت کن تا هم بلینکیم هم آدرستو داشته باشم بهت سر بزنم مرسی
پاسخ:سلام منم لینکت کردم


زهرا
ساعت18:52---1 تير 1392
سلام

وبت واقعا قشنگه به من سربزن ونظربده

منتظرم

بای بای
پاسخ:مرسی عزیزم وبت بتز نشد گلم


هه نار
ساعت12:31---30 خرداد 1392
سلام.آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه

[Web] -
پاسخ:ولی برای من هیچ اتفاقی نیفتاد


soror
ساعت18:18---12 خرداد 1392
سلام خیلی وبت قشنگه یه سر بهم بزن خوش میگذره

دلشکسته
ساعت0:12---12 خرداد 1392
ghashang boodan matalebet

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 11 خرداد 1398برچسب:,ساعت18:13توسط ...... | |